сряда, 11 февруари 2009 г.

Ако днес...

Ако днес ти ми кажеш "Обичам те!"
ще е малко по-хубав деня!
Ще разперя криле като птиците-
ще летя, ще летя, ще летя...
Ако днес ти ми кажеш "Не чакай ме"
ще потъне във траур нощта!
И ще крия с ръце, че съм плакала-
ще заспя, ще заспя, ще заспя...
Ако днес ти ми кажеш "Сънувах те"
във мечти ще потъне света!
За да види сега, че съм влюбена-
ще крещя, ще крещя, ще крещя...

Ако днес ти ми кажеш „С друга съм”
във сълзи ще сподавя гнева
и такава – от теб нежадувана –
ще мълча, ще мълча, ще мълча...
Ако днес ти ми кажеш "Отивам си",
ще удавя във болка деня!
И такава- от теб непоискана-
ще умра, ще умра, ще умра...
Ако днес ти ми кажеш...Не казвай!
Ако думите дават живот,
ти без думи сега ми показвай
как да дишам със твойта любов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар